tag:blogger.com,1999:blog-33331420448395413572024-02-08T17:14:33.082+02:00σελίδες που μιλούνΛέσχη Ανάγνωσης Θεατρικού Έργου του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην ΕκπαίδευσηMary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-37326553600500134842011-05-21T12:14:00.006+03:002011-05-24T22:37:35.702+03:00«Συζητώντας για τον Άμλετ»<div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt -21pt; text-align: center;"><span style="font-family: Symbol; font-size: 16pt; mso-bidi-font-family: Symbol; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-fareast-font-family: Symbol;"><span style="mso-list: Ignore;"><span style="font-family: "Times New Roman";"> </span></span></span><span style="mso-bidi-font-family: Calibri;"><span style="font-family: Calibri;">Η<span style="mso-spacerun: yes;"> </span><span style="color: red;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;">Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικού Έργου του Γραφείου Αθήνας</b> </span>θα συζητήσει το έργο</span></span><br />
<span style="mso-bidi-font-family: Calibri;"><span style="font-family: Calibri;"><strong><span style="font-size: large;"> <span style="color: red;">Άμλετ</span></span></strong> του Σαίξπηρ στη συνάντησή της που θα γίνει </span></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt -21pt; text-align: center;"><span style="mso-bidi-font-family: Calibri;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: red; font-size: large;"><strong>Τετάρτη 25 Μαΐου</strong></span> 7.00- 9.00 μμ στα Γραφεία του Δικτύου, Σαρρή 14, Ψυρρή. </span></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt -21pt; text-align: center;"><span style="mso-bidi-font-family: Calibri;"><span style="font-family: Calibri;">Η ομάδα είναι ανοιχτή σε όποιον θέλει να την παρακολουθήσει. </span></span><span class="Apple-style-span" style="font-family: Calibri;">Σας περιμένουμε.</span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt -21pt; text-align: center;"></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt 36pt; tab-stops: list 36.0pt; text-indent: -18pt;"><strong><span style="font-family: Calibri;">ΘΕΜΑΤΑ</span></strong></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><strong><span style="font-family: Calibri;">1. Σε ποιά εποχή έζησε ο Σαίξπηρ; Πώς επηρέασαν οι κοινωνικοπολιτικές συνθήκες της εποχής τη θεματολογία και τη γραφή του;</span></strong></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><strong><span style="font-family: Calibri;"> </span></strong><span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-family: Arial;">Εισαγωγή: Σόνια Μολογούση</span><span style="font-family: Calibri;"></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt;"> Βιβλιογραφία: Γιώργος Μάρδας</span><span style="font-family: Calibri;"></span></div><span style="font-family: Calibri;"> <strong><span style="font-family: Calibri;"> </span></strong></span><strong><span style="font-family: Calibri; font-weight: normal; mso-bidi-font-family: Symbol; mso-bidi-font-weight: bold; mso-fareast-font-family: Symbol;"> </span></strong><br />
<strong><span style="font-family: Calibri;">2. ΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΣΤΟΝ ΑΜΛΕΤ: Προβολή αποσπασμάτων από μονόλογους του Άμλετ από ταινίες με διαφορετικούς ερμηνευτές:</span></strong><br />
<span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-family: Arial;"><span style="mso-spacerun: yes;"> </span>Επιλογή – Παρουσίαση: Μαίρη Καλδή</span><br />
<div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt 72pt; mso-layout-grid-align: none; tab-stops: list 54.0pt; text-indent: -72pt;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span lang="EN-US" style="font-family: Calibri; mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;"><span style="mso-spacerun: yes;"> </span></span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;">1.</span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: ""Times New Roman""; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;"> </span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPS-ItalicMT;">Πράξη Δεύτερη, Σκηνή Δεύτερη.</span></i></b></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><span style="color: yellow;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPS-ItalicMT;">Τι χαμένος σκλάβος είμαι!</span></i></b><strong><span style="font-family: Calibri;"> - Δημήτρης Ροντήρης – </span></strong></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><strong><span style="color: maroon; font-family: Calibri;"><span style="mso-spacerun: yes;"> </span></span></strong><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPSMT;">Μετάφραση: Βασίλης Ρώτας</span></i><strong><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="font-family: Calibri;"> </span></i></strong></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><span style="color: yellow;"><span style="background-color: #444444;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPS-ItalicMT;">Αυτός ο θεατρίνος!</span></i></b><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPS-ItalicMT;"> - </span></i><strong><span style="font-family: Calibri;">Γιώργος Κιμούλης</span></strong><strong><span style="font-family: Calibri;"> </span></strong></span></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt 36pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPSMT;">Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς</span></i></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt 72pt; mso-layout-grid-align: none; tab-stops: list 54.0pt; text-indent: -72pt;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-US" style="font-family: Calibri; mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;"><span style="mso-spacerun: yes;"> </span></span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;">2.</span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: Calibri;"> </span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i><span style="font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: TimesNewRomanPS-ItalicMT;">Πράξη Τρίτη, Σκηνή Πρώτη.</span></i></b></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><span style="color: yellow;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">To Be Or Not To Be</span></i></b><strong><span lang="EN-GB" style="font-family: Calibri; mso-ansi-language: EN-GB;"> - Laurence Olivier<i style="mso-bidi-font-style: normal;"> </i></span></strong><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Arial; font-size: 10pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">(1948)</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language: EN-GB;"></span></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><span style="color: yellow;"><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">To Be Or Not To Be - </span></i></b><b style="mso-bidi-font-weight: normal;"><span lang="EN-GB" style="font-family: Calibri; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial;">Kenneth Branagh</span></b><span lang="EN-GB" style="font-family: Calibri; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial;"> </span><span lang="EN-GB" style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial;">(1996</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language: EN-GB;"></span></span></div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt 36pt; mso-layout-grid-align: none; text-indent: 36pt;"><br />
</div><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none;"><strong><span style="font-family: Calibri;">3. ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Ποιά είναι η θεματολογία του έργου; Υπάρχει σύγκρουση στο έργο και ποιά η λύση αυτής; Ποιός ο ρόλος των μονολόγων στη δράση του έργου; </span></strong></div><h1 style="line-height: 13.65pt; margin: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 0cm;"><span style="font-family: Calibri; font-size: 12pt;"></span></h1><h1 style="line-height: 13.65pt; margin: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 0cm;"><span style="font-family: Calibri; font-size: 12pt;">4. ΕΠΙΛΟΓΟΣ: </span><span style="color: yellow;"><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">O</span></i><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;"> </span></i><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">Blackadder</span></i><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;"> με τον </span></i><i style="mso-bidi-font-style: normal;"><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">Shakespeare</span></i></span><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; color: #333333; font-family: Arial; font-size: 10pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;"> </span><span lang="EN-GB" style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; color: #333333; font-family: Arial; font-size: 10pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;"> </span><span style="border-bottom: windowtext 1pt; border-left: windowtext 1pt; border-right: windowtext 1pt; border-top: windowtext 1pt; font-family: Calibri; font-size: 12pt; letter-spacing: -0.25pt; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding-bottom: 0cm; padding-left: 0cm; padding-right: 0cm; padding-top: 0cm;">Κωμικός αυτοσχεδιασμός</span></h1><div class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><br />
</div>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-80123133042722012232011-05-20T01:25:00.002+03:002011-05-20T01:25:28.057+03:00To Be Or Not To Be - Laurence Olivier<div class="separator" style="clear: both; text-align: center;"><iframe allowfullscreen='allowfullscreen' webkitallowfullscreen='webkitallowfullscreen' mozallowfullscreen='mozallowfullscreen' width='320' height='266' src='https://www.youtube.com/embed/5ks-NbCHUns?feature=player_embedded' frameborder='0'></iframe></div>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-61277127337710544772011-05-20T01:18:00.003+03:002011-05-20T01:26:05.668+03:00To be or not to be - Kenneth Brannah<div class="separator" style="clear: both; text-align: center;"><iframe allowfullscreen='allowfullscreen' webkitallowfullscreen='webkitallowfullscreen' mozallowfullscreen='mozallowfullscreen' width='320' height='266' src='https://www.youtube.com/embed/7740lGif65Y?feature=player_embedded' frameborder='0'></iframe></div>Kenneth BrannahMary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-83646252823732171692011-05-20T00:26:00.002+03:002011-05-20T00:27:18.644+03:00Discovering Hamlet part 1<div class="separator" style="clear: both; text-align: center;"><iframe allowfullscreen='allowfullscreen' webkitallowfullscreen='webkitallowfullscreen' mozallowfullscreen='mozallowfullscreen' width='320' height='266' src='https://www.youtube.com/embed/4dh9pt0lHM4?feature=player_embedded' frameborder='0'></iframe></div>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-83467728407951156242011-05-19T00:34:00.000+03:002011-05-20T00:43:13.771+03:00Discovering Hamlet part 2<div class="separator" style="clear: both; text-align: center;"><iframe allowfullscreen='allowfullscreen' webkitallowfullscreen='webkitallowfullscreen' mozallowfullscreen='mozallowfullscreen' width='320' height='266' src='https://www.youtube.com/embed/xF0JGD7pex8?feature=player_embedded' frameborder='0'></iframe></div>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-84734261501915866672011-05-17T20:59:00.012+03:002011-05-17T21:03:51.551+03:00ΑΜΛΕΤ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ<div class="MsoNormal"><span class="apple-style-span"><b><span style="color: #ff7c58; font-family: Arial; font-size: 10pt;">Στίχοι:</span></b></span><span class="apple-converted-space"><b><span style="color: #ff7c58; font-family: Arial; font-size: 10pt;"> </span></b></span><span class="apple-style-span"><b><span style="color: #ff7c58; font-family: Arial; font-size: 10pt;"><a href="http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&lyricist_id=15"><span style="color: #0d72a5; text-decoration: none;">Μάνος Ελευθερίου</span></a></span></b></span></div><div class="MsoNormal"><span style="color: #ff7c58; font-family: Arial;"> <span class="apple-style-span" style="font-size: 10pt;"><b>Μουσική:</b></span><span class="apple-converted-space" style="font-size: 10pt;"><b> </b></span><span class="apple-style-span" style="font-size: 10pt;"><b><a href="http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&composer_id=79"><span style="color: #0d72a5; text-decoration: none;">Θάνος Μικρούτσικος</span></a></b></span><br />
<span class="apple-style-span" style="font-size: 10pt;"><b>Πρώτη εκτέλεση:</b></span><span class="apple-converted-space" style="font-size: 10pt;"><b> </b></span><span class="apple-style-span" style="font-size: 10pt;"><b><a href="http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&singer_id=68"><span style="color: #0d72a5; text-decoration: none;">Χρήστος Θηβαίος</span></a></b></span></span><span class="apple-style-span"><span style="color: black; font-family: Verdana; font-size: 10pt;"><o:p></o:p></span></span></div><div class="MsoNormal"><br />
</div><div class="MsoNormal"><span class="Apple-style-span" style="background-color: #444444; color: white;"><span class="apple-style-span"><span style="font-family: Verdana;"><span class="Apple-style-span">Ξ</span><span class="Apple-style-span">εγέλασες τους ουρανούς με ξόρκια μαύρη φλόγα</span></span></span><span class="Apple-style-span"><span style="font-family: Verdana;"><br />
<span class="apple-style-span">Πως η ζωή χαρίζεται χωρίς ν' ανατραπεί</span><br />
<span class="apple-style-span">Κι όλα τα λόγια των τρελών που ήταν δικά μας λόγια</span><br />
<span class="apple-style-span">Τα μάγευες με φάρμακα στην άσωτη σιωπή</span><br />
<br />
<span class="apple-style-span">Πενθούσες με τους έρωτες γυμνός και μεθυσμένος</span><br />
<span class="apple-style-span">Γιατί με τους αθάνατους είχες λογαριασμούς</span><br />
<span class="apple-style-span">Τις άριες μιας όπερας τραύλιζες νικημένος</span><br />
<span class="apple-style-span">Μιας επαρχίας μαθητής μπροστά σε δυο χρησμούς</span><br />
<br />
<span class="apple-style-span">Τι ζήλεψες τι τα </span></span><span class="apple-style-span"><span style="font-family: Verdana;">‘θελες τα ένδοξα Παρίσια</span></span><span style="font-family: Verdana;"><br />
<span class="apple-style-span">Έτσι κι αλλιώς ο κόσμος πια παντού είναι τεκές</span><br />
<span class="apple-style-span">Διεκδικούσες θαύματα που δίνουν τα χασίσια</span><br />
<span class="apple-style-span">Και παραισθήσεις όσων ζουν μέσα στις φυλακές</span><br />
<br />
<span class="apple-style-span">Και μια βραδιά που ντύθηκες ο Άμλετ της Σελήνης</span><br />
<span class="apple-style-span">Έσβησες μ' ένα φύσημα τα φώτα της σκηνής</span><br />
<span class="apple-style-span">Και μονολόγους άρχισες κι αινίγματα να λύνεις</span><br />
<span class="apple-style-span">Μιας τέχνης και μιας εποχής παλιάς και σκοτεινής</span></span></span></span></div>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-4478869793356058502011-05-13T20:36:00.001+03:002011-05-13T20:40:42.367+03:00Άμλετ - Μεταφράσεις - ΕκδόσειςΗ πρώτη δράση της Λέσχης Ανάγνωσης του Γραφείου Αθήνας είναι γεγονός και αφορά την ανάγνωση του Άμλετ του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ! Μιας και τώρα κάνουμε τα πρώτα μας βήματα, θεωρήσαμε σκόπιμο να καταπιαστούμε με ένα απο τα πλέον γνωστά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας και να θέσουμε σαν στόχο της ανάγνώσης του τη διερεύνηση του ερωτήματος <i>«Ποιο είναι το κυρίως θέμα του Άμλετ;».</i> Αποφασίσαμε επίσης να μην περιοριστούμε σε μία συγκεκριμένη μετάφραση αλλά να επιλέξει ο καθένας όποιαδηποτε επιθυμεί (εξού και ο κατάλογος που ακολουθεί). Τέλος, αποφασίσαμε πριν την έναρξη της συζήτησης να γίνει μία μικρή εισαγωγή για το συγγραφέα και το έργο και να δοθεί σχετική βιβλιογραφία και φιλμογραφία. <br />
<br />
<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Άμλετ </span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Ύψιλον<br />
Μετάφραση: <i>Ερρίκος Μπελιές</i> Σελίδες: 158 Ημ. Έκδοσης: 01/01/1999<br />
(Εξαντλημένο από τον εκδοτικό οίκο)*<br />
<br />
<span class="Apple-style-span" style="color: red;"><b>Άμλετ</b></span><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Βασιλόπουλος Στέφανος Δ.<br />
Μετάφραση: <i>Θεόδουλος Πανταζής</i> Ημ. Έκδοσης: 01/01/1990<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Άμλετ Η τραγωδία του Άμλετ, πρίγκιπα της Δανίας</span></b> Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Καστανιώτης<br />
Μετάφραση: <i>Μιχάλης Κακογιάννης</i> Σελίδες: 230 Ημ. Έκδοσης: 01/01/1985<br />
(Εξαντλημένο από τον εκδοτικό οίκο)*<br />
<br />
<span class="Apple-style-span" style="color: red;"><b>Άμλετ</b></span><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Επικαιρότητα<br />
Μετάφραση: <i>Βασίλης Ρώτας</i> Σελίδες: 194 Ημ. Έκδοσης: 01/01/1997<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Αμλετ </span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Κέδρος<br />
Μετάφραση: <i>Ερρίκος Μπελιές</i> Σελίδες: 191 Ημ. Έκδοσης: 01/07/2008 <br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Αμλετ Πρίγκηπας της Δανίας: Δράμα σε πέντε πράξεις και είκοσι σκηνές</span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Κέδρος<br />
Μετάφραση: <i>Γιώργος Χειμωνάς</i> Σελίδες: 199 Ημ. Έκδοσης: 01/01/2007<br />
(Εξαντλημένο από τον εκδοτικό οίκο)*<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Αμλέτος Τραγωδία Σαικσπείρου </span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Ιδεόγραμμα<br />
Μετάφραση: <i>Ιάκωβος Πολυλάς</i> Σελίδες: 350 Ημ. Έκδοσης: 01/09/2000<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Η τραγική ιστορία του Αμλετ πρίγκιπα της Δανιμαρκίας </span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Τόπος<br />
Μετάφραση: <i>Παύλος Μάτεσις </i>Σελίδες: 134 Ημ. Έκδοσης: 30/11/2009<br />
<br />
<b><span class="Apple-style-span" style="color: red;">Άμλετ</span></b><br />
Συγγραφείς: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Εκδότης: Δίφρος<br />
Ημ. Έκδοσης: 01/01/1990<br />
<br />
* Συμπεριέλαβα τα βιβλία που είναι εξαντλημένα από τον εκδοτικό οίκο γιατί μπορεί να υπάρχουν ακόμη σε κάποιο βιβλιοπωλείο ή σε κάποια δανειστική βιβλιοθήκη!<br />
<br />
Σόνια ΜολογούσηMary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-37713645340532892002011-04-28T22:57:00.003+03:002011-04-28T23:15:53.842+03:00ΒιβλιογραφίαΑγαπητοί μου φίλοι,<br />χαιρετίζω την έναρξη των συναντήσεών μας στην <strong>Λέσχη Ανάγνωσης</strong> με εναρκτήριο έργο τον <em>"Αμλετ"</em>, του Σαίξπηρ।<br />Έκανα μια μικρή έρευνα και προτείνω την ακόλουθη βιβλιογραφία ! Δεν γνωρίζω πόσα και ποιά από αυτά τα βιβλία είναι διαθέσιμα αυτή την στιγμή στην αγορά, υπολογίζω όμως πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα με αυτά.<br />Τίποτα, βεβαίως, δεν είναι υποχρεωτικό. Όποιος θέλει μπορεί να εμπλουτίσει τις γνώσεις του για το συγκεκριμένο έργο και τον συγγραφέα του, χωρίς αυτό να είναι προαπαιτούμενο για τις συναντήσεις μας.<br />Η βιβλιογραφία, λοιπόν, έχει ως εξής:<br />1) <span style="color:#ff0000;">ΑΜΛΕΤ και ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ</span>, Εκδόσεις <span style="color:#cc33cc;">ΑΡΜΟΣ</span>, του Ιβάν Τουργκένιεφ.<br />2) <span style="color:#ff0000;">ΑΜΛΕΤ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ</span>- Δύο Δοκίμια από τις εκδόσεις <span style="color:#cc66cc;">ΕΡΑΣΜΟΣ</span>, του T.S Eliot.<br />3) <span style="color:#ff0000;">Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΜΛΕΤ</span>, Μυρτώ Ρήγου από τις εκδόσεις<span style="color:#cc66cc;"> ΠΛΕΘΡΟ</span>.<br />4) <span style="color:#ff0000;">Ο ΑΜΛΕΤ του Γιώργου Χειμωνά, ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΣΘΥΜΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ</span>, μια μελέτη της Αικατερίνης Δούκα Καμπιτόγλου από τις εκδόσεις <span style="color:#cc66cc;">ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ</span>.<br />5) <span style="color:#ff0000;">ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ</span>, του Σταμάτη Δαγδελένη από τις εκδόσεις <span style="color:#cc66cc;">ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗ</span>.<br />6) <span style="color:#ff0000;">ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ</span>, Εύη Πετροπούλου. Μελέτη (όπου, ωστόσο, δεν γίνεται αναφορά στις εκδόσεις)<br />7) <span style="color:#ff0000;">ΟΥΙΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ, Τόμος Β' ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΔΕΣΜΩΤΗ ΣΤΟΝ ΑΜΛΕΤ</span>, Βούλα Δαμιανάκου, από τις εκδόσεις <span style="color:#cc66cc;">ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ</span>.Γιώργος Μάρδαςhttp://www.blogger.com/profile/10416095180039608808noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-20549957405409275062011-04-10T13:03:00.001+03:002011-04-10T13:03:28.838+03:00ΆμλετΗ Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικού Έργου του Γραφείου Αθήνας θα μελετήσει το έργο <b>Άμλετ</b> του Σαίξπηρ και η συνάντησή της θα γίνει <b>Τετάρτη 25 Μαΐου</b> -6.30- 8.30 μμ σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Η ομάδα είναι ανοιχτή σε όποιον θέλει να την παρακολουθήσει.Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-41062778715946134342011-03-08T12:43:00.000+02:002011-03-08T12:47:04.761+02:00Λεσχη αναγνωσης θεατρικου εργουΗ Ιδέα για μπλογκ της Λέσχης Ανάγνωσης, που θα πυροδοτήσει και τη συζήτηση για το τι θα διαβάσουμε, έγινε πραγματικότητα.<br />Ιδού τα ερωτήματα:<br /> <span style="font-weight:bold;">Κάθε πότε θα γίνονται οι συναντήσεις της Λέσχης Ανάγνωσης και για πόση ώρα;</span><br />Μία φορά το μήνα για 2-2,5 ώρες<br /> <span style="font-weight:bold;">Ποια πολιτική θα ακολουθήσουμε για τους συμμετέχοντες: αυστηρή ή χαλαρή;</span><br />Κάτι το ενδιάμεσο με ελεύθερη συμμετοχή χωρίς να καταλήξει στο να πίνω καφέ με τους φίλους μου απλώς. <br /><span style="font-weight:bold;">Κάποιος θα αναλαμβάνει να παρουσιάσει κάτι για κάθε φορά: </span><br /> <span style="font-style:italic;">Έρευνα για το έργο ενός συγγραφέα<br /> Έρευνα για το θέμα ενός βιβλίου<br /> Έρευνα για παράλληλες δραστηριότητες σχετικές με το έργο (επίσκεψη σε μουσείο με έργα της εποχής ή της τεχνοτροπίας της εποχής του συγγραφέα…)<br /> Μικρή παρουσίαση πληροφοριών που θα λειτουργούν ως προσάναμμα για τη συζήτηση<br /> Ποιές παράλληλες εκδηλώσεις θα πλαισιώσουνε τη Λέσχη Ανάγνωσης;<br />Συνάντηση με τον συγγραφέα –εκδρομή σε τόπο σχετικό –παρακολούθηση ταινίας σχετική –επίσκεψη σε μουσείο όπου φιλοξενείται κάτι σχετικό</span><br /> <br /><span style="font-weight:bold;">Ιδέες για έργα</span>:<br /> Κ<span style="font-style:italic;">άτι κλασικό για να ξεκινήσουμε με ένα γνωστό έργο ή ένα αριστούργημα.<br />Π.χ. Περιμένοντας τον Γκοντό<br /> Ελληνικό έργο<br /> Έργο για νέους<br /> Έργο που παίζεται τώρα στο θέατρο<br /> Έργα του Σαίξπηρ – Υπάρχει βιβλίο με εκπαιδευτικές δράσεις από τη Royal Shakespeare Company<br /> Έργα που δείχνουν την κοινωνιοιστορική σχέση του συγγραφέα με την εποχή τους<br /> Έργο που παραλληλίζεται με τη ζωγραφική<br /> Παραμύθια –ανάλυση παραμυθιών –παραμυθο-ιστορίες Κόκκινη κλωστή εργαστήριο με παιδιά<br /> Μελέτη ενός θέματος σε διαφορετικά έργα: το κωμικό στοιχείο – η βία</span>Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3333142044839541357.post-7710833835485276012011-03-07T13:57:00.000+02:002011-03-08T13:58:52.631+02:00Leading a Book DiscussionIt's your turn to moderate/lead your book club's discussion. What can you do to ensure a successful meeting?<br />
• The role of a moderator will vary from group to group. Some groups might be very formal with an 'official' moderator - for example if your group is run by the local library it is quite likely that a member of the library staff will lead the meeting; other groups might rotate the role; others may not feel they need one at all (which many don't). <br />
<br />
The moderator's role is somewhere between a chairperson and host/hostess. It's the moderator's responsibility to:<br />
• Keep the meeting on track - digressions are fine but if the conversation strays too far off topic it's your job to bring it gently back on track again.<br />
• Make sure that everyone feels that their voice has been heard.<br />
• Make sure that no one person's voice is heard too much (and that includes your own!).<br />
• Encourage consensus up to a point. This does not mean that everybody has to agree as it wouldn't be much of a discussion if they did, but that people express their alternate opinions in constructive ways that open a point up for discussion rather than disrespectfully squashing the opposition!<br />
• Firstly, make sure that the meeting gets off to a good start by ensuring that everybody knows when and where it's taking place. To that end it's a good idea to call or email a couple of days ahead to remind people!<br />
• Allow a little time at the start of the meeting for people to say hello, possibly grab a snack and get their socializing done.<br />
• Now you need to get the meeting started and, if the group is newly formed or you think needs a refresher, remind them of the 'rules' of your book group and how much time you have to discuss the book.<br />
• Suggestion: A minute or two reviewing the 'rules' of your group can be time well spent. If you or other members feel there has been a problem in earlier meetings (e.g. one person dominating the conversation or too much off-topic conversation), this is the appropriate time to remind people what was previously agreed, without it appearing to be a personal attack on an individual.<br />
• Get an initial reaction from people about the book. It's quite likely one or two might not have finished it (maybe they ran out of time or just found it tedious) - it's not a big deal, this is supposed to be fun, not a test. Having said that, if after a couple of meetings you find many people aren't finishing the books in time you might want to review the types of books you're reading and/or extend the time between meetings, or check whether the people who aren't finishing the books actually want to be part of the book club!<br />
• Whether you use an 'official' reading guide or think up your own discussion points, decide ahead of time where you want to start the discussion and which discussion points you really want to cover - this will help you keep the conversation on track and enable you to throw in a new question if the conversation lags, goes too far off topic, starts to repeat itself or gets too contentious. <br />
• It is quite likely that you won't get through all the potential topics for discussion. If the conversation is flowing the chances are that the conversation will naturally expand from the original topic into other interesting areas. If you do feel the need to move the conversation on, look for a way to weave the next discussion point into the current conversation. <br />
• Don't be too rigid keeping people on topic. As Harold Bloom (one of America's leading literary critic) says, the purpose of a book is<br />
"to get in very close to a reader and try to speak directly to what it is that they either might want out of the book or might be persuaded to see... [to persuade the reader] that certain truths about himself or herself, which are totally authentic, totally real, are being demonstrated to the reader for the very first time"<br />
In other words, the person who appears to be off topic maybe finding a way to express and understand an experience in their own lives - so don't be too quick to redirect them!Mary Kaldihttp://www.blogger.com/profile/07188576227240871956noreply@blogger.com0